Mosty

Barrandovský most

Barrandovský most spojuje jižní část Prahy a jako součást městského okruhu je určen primárně pro automobilovou dopravu, ale najdeme na něm prostor také pro pěší a cyklisty. Byl postaven v letech 1978–1988.

Železniční most

Železniční most vyšehradský je jeden ze dvou pražských železničních mostů. Je čtvrtým pražským mostem počítáno po proudu a jeho první konstrukce představovala třetí nejstarší most v Praze.

Palackého most

Palackého most je po proudu řeky pátým pražským mostem, třetím nejstarším mostem a třetím kamenným mostem v Praze vůbec...

Jiráskův most

Jako šestý most po proudu Vltavy v Praze počítáme Jiráskův most. Vznikl proto, že rozvíjejícímu se průmyslovému Smíchovu už nedostačovalo spojení Palackého mostem.

Most Legií

Most Legií je sedmým v pořadí. Propojuje Střelecký ostrov se Smetanovým a Masarykovým nábřežím. Jeho stavba byla zahájena už v roce 1898 z popudu průmyslníka Vojtěcha Lanny.

Karlův most

Nejstarší dochovaný kamenný most v Praze a druhý nejstarší v České republice představuje gotický Karlův most. Nechal jej postavit císař a král Karel IV. 1357.

Mánesův most

Mánesův most je devátý na území Prahy a vznikl na místě historického přívozu, respektive pozdější železné visuté lávky pro pěší, která spojovala Staré Město a malostranský Klárov.

Čechův most

Čechův most je náš secesní unikát. Jedná se totiž o jedinou takto velkou secesní mostní konstrukci. Byl tak právem zařazen mezi chráněné technické památky. V pořadí je desátý v Praze.

Štefánikův most

Štefánikův most přímo spojuje Revoluční třídu a Letenský tunel. Současný železobetonový most vznikal mezi lety 1949 – 1951 a projektovali ho Vlastislav Hofman a Otakar Širc.

Hlávkův most

Náš nejširší most nejen v Praze, ale i celé republice představuje Hlávkův most. Po rekonstrukci v letech 1958 - 62 byl rozšířen z původních 16 m na 28 m. Po proudu Vltavy je v pořadí 12. pražským mostem.

Negrelliho viadukt

Možná ne každý ví, že druhý nejstarší most v Praze hned po Karlově mostě, je právě Negrelliho viadukt. Byl totiž vybudován v letech 1846 až 1850. Jeho autorem byl rakouský inženýr Alois Negrelli.

Libeňský most

Libeňský most je patnáctým mostem počítáno po proudu, který v Praze najdete. V oblouku řeky Vltavy propojuje levobřežní Holešovice a pravobřežní Libeň. Je určen pro automobilovou a tramvajovou dopravu.

Most Barikádníků

Šestnáctým mostem přes Vltavu v Praze je most Barikádníků. Otevřen byl 28. 11. 1980. Most je dnes součástí Severojižní magistrály a má zásadní dopravní význam.

Trojský most

Trojský most spojuje Holešovice s Trojou a je určen jak pro automobilovou dopravu, tak pro tramvaje, pěší a cyklisty. Jedná se o moderní most, který bude napojen na tunel Blanka a městský okruh.

Nuselský most

Nuselský most představuje důležitou dopravní spojnici v Praze. Vede po něm dvouproudá magistrála a uvnitř tubusu linka metra...

Zaujala Vás naše nabídka? Kontaktujte nás!

Jméno příjemce služby (uvedené na poukazu)

Vaše jméno

Vaše příjmení

Kontaktní e-mailová adresa

Kontaktní telefonní číslo

Text poptávky

Chci zadat firemní údaje
Jméno společnosti
DIČ
Ulice
Město
PSČ
Stát
Zaškrtněte prosím políčko "Nejsem robot". Pomůžete nám tak ověřit, že formulář odesíláte skutečně, vy a nikoliv softwarový robot nebo škodlivý kód.